Od zahájení stavby již uběhlo . . .




Od zahájení stavby již uběhlo . . .

O tom, jak si náš projekt pobyl na odboru životního prostředí



Všechny potřebné dokumenty pro projekt domu nám připravil pan architekt.Šla jsem tedy jen s naditou složkou. Na místě jsem vyplnila jednoduchý formulář – na netu jsem ho nenašla abych přidala odkaz a stejně to asi bude mít každý úřad jinak. Prognóza vyřízení byla 14 dní.
Aby to nebylo tak jednoduché tak mi po pár dnech od podání přišla na mail výzva k doplnění formuláře „ŽÁDOST O VYDÁNÍ ZÁVAZNÉHO STANOVISKA dle § 11, odst. 3) zák. č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, v platném znění“.
Poté ještě vyvstala nějaká nejasnost s nakládáním s odpadníma vodama, ale to paní úřednice kontaktovala přímo pana architekta a ten už si s tím hravě poradil.
V tomto případě vše dopadlo výborně a vyjádření bylo opravdu do 14 dnů doma, juchůůůů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Moc mě Váš zájem těší! JiT.♥