Od zahájení stavby již uběhlo . . .




Od zahájení stavby již uběhlo . . .

O tom, jak jsme chtěli plyn k pozemku přivést



Úplně nejjednodušší v této věci bylo vyplnit online formulář Žádost o připojení k distribuční soustavě. Tady 
Na základě toho mi přišel poštou dopis s výzvou, co vše je nutné k žádosti doložit. Nechápu, proč už to rovnou nebylo uvedeno na internetu při vyplňování online formuláře.
Máme doplnit:

Přesto, že jsem několikrát volala na zákaznickou linku abych se informovala jak postupovat mi nikdo nebyl schopen říct, že když tuto žádost podávám, musím mít již projekt přípojky a prodloužení plynovodu v ruce. Aby to nebylo tak jednoduché, my nebudeme budovat jenom přípojku, ale budeme budovat i prodloužení plynovodu – končí 20 metrů od pozemku.
 Od nového roku údajně v této věci proběhly nějaké změny. Když jsem kontaktovala paní co má řešit smlouvy mezi námi a obcí – kvůli věcnému břemenu– budeme kopat na pozemku obce – tak mi řekne,  že mi vzor smlouvy nemůže poskytnout protože ho ještě nemá?! Začátkem března když je to novinka od nového roku?! Tak kde to jsme? No a když jí o pár dní později volám tak mě požádá o mail se slovy, že už mi to pošle a místo toho přijde mail s otázku zda už máme uzavřenou smlouvu...že až na základě ní ona pošle tu svou.
 Je tohle normální? Tady v tomhle státě asi ano. Každou věc má samozřejmě na starost jiný člověk a na všechno má dost času....
Jak to s plynem pokračuje nebo dopadlo třeba někdy příště....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Moc mě Váš zájem těší! JiT.♥