Od zahájení stavby již uběhlo . . .




Od zahájení stavby již uběhlo . . .

O tom, jak jsme připojení plynu vybojovali

 Jak už jsem psala, věc plyn nám udělala asi největší čáru přes rozpočet. Žádost o připojení k distribuční soustavě jsem elektronicky posílala 15.2.2013. Vše co jsem potřebovala získat - smlouvu o připojení k distribuční soustavě se mi podařilo získat 24.4.2013. Celou věc řešili tři různí lidé, z čehož dva sedí v kancelářích vedle sebe. Opět - prostě nechápu.
 Závěr byl tedy excelentní, když už jsem zíkala dílčí smlouvy od všech úředníků, jela jsem vše vyřešit osobně do Mladé Boleslavi, kde jsem měla štěstí na mladého pána, který mi smlouvu vystavil na počkání . . .

PS. Hned jak jsem do kanceláře vstoupila, věděla jsem že tady budou "dobří" lidé, hrálo jim tam CD od Tomáše Kluse! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Moc mě Váš zájem těší! JiT.♥