Od zahájení stavby již uběhlo . . .




Od zahájení stavby již uběhlo . . .

O tom, jak jsme měřili radon na pozemku



  Měření radonu jsem dlouho odkládala. Měla jsem poptaného jednoho pána co měření provádí už na podzim roku 2012, ale stále jsem to odkládala...ozvu se až v novém roce. To jsem ovšem netušila, že měření nelze provést za všech podmínek. Nejdříve bylo moc sněhu, potom zase mrzlo.....
  Ale dobře to dopadlo! Měření se nakonec uskutečnilo a šlo to celé opravdu dost hladce.
Měření bylo provedeno na patmácti místech v rámci půdorysu domu. Celá akce měření trvala zhruba hodinku a bylo hotovo. Ani ne za týden přišel mail s podrobnou zprávou jak to u nás vypadá  v elektronické podobě , následovala ještě i tištěná podoba, ta přišla poštou.
Radonový index pozemku je střední. Pan architekt dle toho musí navrhnout odpovídající izolaci.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Moc mě Váš zájem těší! JiT.♥